slide show

skulle inte de sitta fint?

Jag är inte riktigt nånsom som köper massa till hästarna och sånt.. Men skulle inte det här sitta fint?
Det är väldigt snyggt och stilrent från hööks. ( JH collectionen hittar ni HÄR ) 
JH colletionen är ganska billigt för att inte vara skräp saker. Jag ar ridbyxorna och dom är helt underbara! "mockan" på dom är jätte bra. och dom är riktigt snygga! Och här får ni en liten titt på nåra av sakerna..
Jag kan bara tänka mig Preztige i dom här fina grejerna.. Mums mums !
 
 
 
 
 
 
 
Är det inte hur snyggt som helst? jag skulle vilja köpa allt till Preztige! 
Kanske inte benskydden så länge han är brun..
Publicerat den 2014-03-17 - klockan 12:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback