slide show

skäms anna skäms...

ja.. Inte bloggat på.. 1.2.3.4... 8 dagar!
Jag har verkligen inte haft något sug efter att blogga.. jag vet inte varför.. Jag hade en sån kick med att börja och så vart det så här!??! jajaja.. Men nu känner jag mig på G igen och det känns riktigt skönt...
 
Hinner dock inte i dag göra så WOW inlägg då jag ska på grönt kort kurs kl 12.
Men har inte du tävlat? skaffar du det nu?

Förstår att det kan låta lite si sådär att Anna Norin inte ens har görnt kort.. Men som man får så är det att om man är under 12 år och det året man fyller de får man tävla på nån vuxens kort. I detta fall Cecilias kort.
För när jag typ är 9 år. och det var så gott som så här, In i ena örat, ut ur andra örat. så kändes det nog inte så värt att lägga pengar på kursen åt mig. Men nu så! Känns som att jag har ganska stor koll på mycket. Men .. eftersom jag missade första gången så blir det järnplugg här hemma. ojoj anna o.o
Så det är ganska tur att jag nästan aldrig har läxor osv från skolan ;)
 
 
Men under dom här åtta dagarna så har det inte änt såå mycket. Skolan har ju förståss börjat.. och jag har varit på kryssning.. Inte så mycket mer! 
jo juste... Jag har fått min årets första förkylning.. usch.. Men nu är den borta i allafall..
MEN VÅREN HAR JU KOMMIT!!
 
vi ses ikväll hurrni..
 
gulli bild ;) 
Publicerat den 2014-03-09 - klockan 11:09:09





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback