slide show

MÅÅÅNDAAAG

inte så mycket bloggande igen.. hehe..
Men idag är det måndag flickor å pojkar. Inge stall itan mer Friends-time. Det blir som vanligt en dag med Erica :)
Inget negativt, utan haha.. Hon verkar vara den ända som har tid för lilla mig! 
Men vi lär.. ja du.. Först ska jag hem och äta, byta byxor .. ehhe lol.. sen träffa henne! 
Eller ja, jag ska iallafall säga till henne att jag ska hem först. :)
 
Men så länge jag inte ska rida så är det inte så intressant att skriva nått.. Juuste. Skrev inte igår :s eller lördagen... ups
 
Igår red jag Strumpan och Preztige! 
Strumpan var jätte lugn och följsam. Hon lyssnade riktigt bra och ja.. Det gick bra! Vi red en lite längre runda i jogging tempo. väldit mysigt!
Sen skrittade jag ut på Preztige en liten runda med Jonna på Witezz som sällkskap, Ännu mer mysigare!
Märks att Preztige vill börja trava nu..! hehe.. Men han var jätte gullig och skötte sig perrfffaa (Y)
 
 
SEEEES
Publicerat den 2014-03-24 - klockan 14:24:40





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback