slide show

Lördag

hejhej! just nu sitter jag och.. ja skriver! Lovisa sitter bredvid mig efter att ha ätit frukost. 
Det var ett väldans drag igår på konserten och jag har jäkligt ont i halsen och lite snurrig.. Jag får nog säga att jag inte digga förbanden.. men men! det var avicii jag kom för och jag ångrar mig inte att jag la pengar på de! 
Men efter allt var jag väldigt hungrig! så jag och Lovisa gick och hungrade hela vägen hemmåt. och sov....
Innan konserten var jag i täby föresten. Köpte kläder! kläder som jag hade stort behov utav. och som vanligt så ska jag självklart ha dom kläderna första dagen i skolan efter lov. Standard.
men nu är jag tillbaka i mitt vanliga liv och ska till stallet!
har inte ens blekaste aning om vilka hästar som ska tränas eller hur dom ska tränas...  så mer kan jag inte säga!
Nu ska jag väll vara social och prata med Lovisa ;) hörs sen!
 

innan konserten hade börjat ↑ När avicci visade sig var det fullt med folk här! man såg alltså inte golvet någonstans!
 
 
Publicerat den 2014-03-01 - klockan 12:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback