slide show

Idag då :) söönddaaag

Jag vet inte riktrigt varför.. Men av nån anledning gillar jag inte söndagar.. det känns inte som en helg dag..
Man kan inte sitta uppe så länge för att om man är lite smart så bör man få lite sömn på natten så man orkar skolan dagen efter.. Men söndagen är lixom dagen innan världens tråkigaste måndag.. Usch.. nej. Anna-inte-gilla-söndagar.
Jag vaknade 07:20 av nån skum anledning.. alltså jag vet inte anledningen.. Bara så skumt..
Så eftersom ingen annan själ som jag känner var vaken så tog jag mig ut och jogga lite. Väldigt skönt!
Inte för att det hjälpte så mycket då jag smaskade i mig en onyttig frukost sen. hehe ^^ annars har jag inte gjort så mycket.. Skött om min katts prylar. Ja ni kattmänniskor kanske förstod vad jag menade... ._.
 
Men snart ska jag till stallet! Alla i granögänget har ju varit på gotland förutom jag så idag kommer dom tillbaka.. !
Ingen aning om vad vi ska göra heller. träna lite hästar och ocka förståss..
Jag kommer komma lite tidigare än dom andra så mocka lär väll bli min uppgift.
 
Men nu måste jag klä på mig lite mer ordentlia kläder. och inte bara mina Hemma-sittar-kläder..
så vi hörs.. Right??
och ja.. Jag vet att mina skosnören är uppe på bilden! haha.. Varför tror ni jag stannade annars? :)
 
Publicerat den 2014-03-16 - klockan 11:41:48





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback