slide show

Freeeddaaaaaggg

Äntligen fredag igen! På fredagar åker jag ju inte till stallet så.. Känns som att det är oceaner av tid efter skolan.
Men såklart så är jag den ända ungen som inte har nån sport på fredagar tydligen.. Så det får nog bli en lonely dag.. Jag tycker inte om bara sitta hemma på fredagar.. känns bara så konstigt :s.. 
Inte så att jag gillar att festa haha men att ha fredagsmys med en kompis älskar jag.. :3
Men antagligen blir det dårå en hemmakväll. Kanske lite godis och serier.. mhmm... Måste dock städa rummet, öva lite franska, och blogga massor. Ser mest fram emot att blogga faktiskt..
Har precis haft franska och märkt att jag inte hängt med helt i senaste kapitlet om kläder osv.. Så japp.
Rummet ser ut som en soptipp av mina egna kläder så haha. Mycket kläder nu..
 
 
Jag skrev inte om ridturer igår. Men jag red Candlelight och Preztige!
Candlelight var ganska pigg av sig. Vi joggade en lång sträcka så hon fick röra på sig lite mer. Det snöade inte igår men det kändes som att rida i sjön. Det var som en sjö på hela vägen. Så det plaskade vatten runt hovarna och skvätter massa runt Jonnas vagn som Strumpan drog.
Men höjdpunkten på dagen var att jag fick rida Preztige igen <333333333 Överdriver med hjärtan för jag älskar han
Jonna fick rida han första gången för iår ifall han skulle vara jätte pigg. Men det var han verkligen inte!.. Så jag hoppade upp igår och njöt hela turen. Hade ett litet Arab-Talk med Jonna om hur jag ska vara med Preztige. Och hur noga man ska vara med unghästar. Säger jag nej en gång för nått så är det alltid nej t.ex. 
Jag verkligen älskar att sitta på Preztige rygg. Jag vill sitta på den ryggen i år och dar'. 
 
Men nu har jag NO.. See u later
 
Publicerat den 2014-03-21 - klockan 10:40:08





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback