slide show

Torsdags kväll

Hejsan hejsan mina fina. som ni ser så suger mina rubriker ↑ haha
men idag har jag varit jätte slö *-* men men. Mycket har blivit gjort! Känns som att vi satsade på putsningen i stallet idag! vi började med att göra stallet så hästarna åt sin lunch. Och det kändes som att det aldrig vart klart haha! men det vart det dårå.. Sen tog vi in Strumpan och Candlelight. Och körde Candlelight! As roligt ^^
och joggade på bra. Jag kollade mycket på, att hon skulle gå rakt och det gjorde hon för det mesta. 
 
Vi Tömkörde även Pärlan och Irrbloss! duktiga var dom. Både jag och Jonna böt även hästar så jag tömkörde både Irrbloss och Pärlan. Det tog ett tag för Pärlan att slappna av. Men sen slappna hon av och gick ganska bra ;)
Vi begav oss av hemmåt sen. Här hemma har jag målat i broderns rum och hoppas på att få färga mitt hår snart. som aldrig har blivit av riktigt...
 
Men just nu njuter jag att höra Jonna planera med Lovisa om konserten i morgon. Ska ju då förmodligen se Avicii i morgon !! AAAA :')))))
Fast ja.. Nu skypar jag med Daniel.. hehe
Publicerat den 2014-02-27 - klockan 22:14:04




Det kommer bli aaaaaasssss kul :DD

Svar: jaaaaaa :DDD
Anna Norin

2014-02-27 » 23:34:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback