slide show

Svar på frågor. Del 3

Bästa med granö?

ta det inte fel.. men det bästa är nog hästarna! Hästarna på granö är verkligen underbara! 
Sen är alla människor i granöstall jätte snälla och så också! men Hästarna är bäst på gården!
 
Är det jobbigt med ponnylägrena?
 
Såklart det är ganska jobbigt. Men det är mer roligt än jobbigt! det är jobbigt på ett roligt sätt!
Jag tycker det är ganska kul att se barn vara bland hästarna. Hästarna tar verkligen hänsyn till att barnen är mindre, och inte lika häst-vana.
Det ända som är fyskiskt jobbigt är att leda när dom rider hehe.. i värmen bränner det ganska så mycket i benen!
Men brun blir man ... haha..
 
Hur gamla är de som går på ponnylägrena?
 
Mellan 6-13 år :)
 
Favvo på granö? (häst)
 
Min lilla Irrbloss <3 Även fast jag inte kommer rida han så mycket så kommer han alltdi vara min lilla bus Irrbloss. 
Preztige och alla andra älskar jag såklart också. Älskar dom lika mycket som Irrbloss. Men Irrbloss och jag har minnen som inte går att skapa igen. Ni vet den där hästen man lär sig allt på. Hästen som har slängt av en mest gånger. 
Han är en liten mulle som alla älskar!! 
 
Bästa ridminne?
 
Har så många roliga minnen! Men det bästa är när jag vann både mina hoppklasser med Strumpan. Hade verkligen inte förväntat mig de! Det var min debut i L:B och ja.. både första L:B och sista med Strumpan.
Vi rev ett hinder eller två och jag tänkte bara när jag red ut från banan.. "det var kul iallafall!!" för det var det verkligen! 
Eller ja, Jag var iallafall påväg ut från ridbanan då domarn sa åt mig att stanna för prisutdelning. och jag minns så tydligt hur jag liksom, "OH JAG KOM 3:A" helt över lycklig. 
Och den känslan när man kommer på bättre plats en vad man trodde <3  Att vinna var helt underbart. Så att åka hem från den banan för faktiskt tråkigt. Det var en riktigt fin Anläggning och speciellt det ridhuset allt var i. Det var vitt och det var till och med ljus tända där inne!
 
Ett underbart minne jag vill göra igen!! kanske med en större häst ;)
 

 
                                                                           Bilder från den dagen!!
Publicerat den 2014-02-28 - klockan 17:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback