slide show

Svar på frågor. Del 2

Bästa ämnet i skolan?

Det är nog Idrott. eheh.. Jag diggar verkligen inte slöjd eller musik. och att sitta still är inte min grej.. så idrott!
 
Hur mycket lägger du ner på skolan? är betygen viktiga för dig?

Jag är lite slarvig med att plugga hemma då jag gillar att vara med kompisar och att kolla på serier. Men jag pluggar hemma ibland. och koncentrerar mig på lektionerna. Jag låter inte mina kompisar dra med mig i all flams. även fast det händer bland. Min klass är inte den lugnaste. 
 
Favorit filmen i komedi/Romantik/deckare?
 
Jag suger på att avgöra vad som är vad! Men jag älskar filmen LOL och den räcknas som komedi står det! ahah.
sen romantisk film.. ingen aning faktiskt. och inte deckare heller. lul..
 
 
Publicerat den 2014-02-28 - klockan 10:13:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback