slide show

Veckoplanering

Måndag: Först skola, sen träffa Angelika, Ska förmodligen inte stanna där så länge utan senare på kvällen ska jag ut och jogga, mest för att röra på mig och så. Och på kvällen ska jag plugga till svenska provet, och lite mer om grönt kort .
 
tisdag: Skola sen stallet. Jonna kommer senare. Jag tror jag kommer ta en tur på Preztige med Jonna och Witezz som sällskap. Och såklart träna några russ. Men vet inte vilka!
 
Onsdag: Skola, och sen kommer vi alla komma lite senare till stallet. Träna hästar och mocka !
 
Torsdag: Skola och sen stallet. Träna med Preztige igen! 
 
Fredag: jag åker hem till Izabelle! var typ hundramiljoner år sen känns det som. Hon fyller ju nämnligen år idag!
 
Lördag: Jag vet bara att jag åker på grönt-kort kursen och dom andra till solvalla. Och om vi kommer klämma in häst träningen på morgonen eller kvällen.
 
Söndag: Stallet igen :) Skulle formodligen bli en "sätta upp staket" dag.. INTE taggad till de!
 
 
Publicerat den 2014-04-07 - klockan 10:14:47





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback