slide show

Tillbaks igen :)

sjukt ledsen att jag inte bloggat. Det mesta har varit blä på senaste så ja.. 
Men 1. jag har inget att blogga om.. 2. jag känner jätte mycket press på mig att hinna blogga.. ja har tänkt massor på grönt-kort kursen att verkligen kunna allt. och nu så kommer det proov i alla ämnen typ ._.
Men nu kör vi igen! och idag ska jag till stallet!
Idag får det bli en liten sleep-over i stallet! Tror det kommer bli ganska mysigt då jag gillar att vara i stallet sent på kvällen. (bara om jag ska sova där, om jag ska med bussen så gillar jag det inte hehe) 
Ingen aning hur vi tränar hästarna och så idag. Om Olivia är i stallet redan idag så lär hon rida och prova hur Preztige känns. Sen vi började rida han igen så har han varit jätte duktig och om jag inte visste att han var unghäst så skulle jag inte tro att han var det iallafall!
Men annars vet jag ingenting! hehe
Alla förutom jag dårå, ska till solvalla i morgon. Medans jag ska på kurs grejen.. UUUhhh. vill verkligen meeed..
Men men.. Nu måste jag sluta .. Har idrott som jag verkligen inte får missa! har lite problem med idrotten jag måste ta igen så byeeeeee (:
 
 
 
Publicerat den 2014-04-04 - klockan 12:55:14




du är alldeles för stor för din häst!

2014-07-01 » 15:19:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback