slide show

snart taggar jag sängen

Skolan var fett seeg idag... orkade inte så mycket direkt... Men franskan gick faktiskt toppen! dock fick jag reda på att jag måste göra omprov i svenskan. God start på dagen lol.. Hatar att göra om ett prov! Dock så var det dårå 2 frågor som var sååå viktiga att kunna som jag inte kunde, och då måste jag göra om..
 
men men.. Min dag piggades upp i stallet med att ta en lugn tur på Candlelight. hon var jätte härlig!
vi joggade lugnt en längre sträcka och var... ja.. Allmänt lugn och följsam.
Och en skön suprise var att Anna-karin hade gjort hela stallet! *puh* förstår ni den lyckan?! man tror man måste stå i kylan ensam och mocka.. Nope, för det gjorde Anna-karin! TACK!
När jonna kom så red vi ut på Preztige och Witezz. Båda gick riktigt bra. Eller ja, Preztige iallafall! men det såg ut att gå bra för Jonna också. Preztige var riktigt duktig idag också! jag krävde inte så mycket av honom utan mest från mig själv.. Mina fötter/skänklar har en del att ta igen! hälarna ner, tårna inåt och skänkla med HELA benet osv .ni kanske känner igen er? hehe..
Men han var lugn, mycket framåtbjudning(ja.. han gick sist men ändå) och han kändes väldigt stabil.
så en mysig dag xd tog en del egopic med Preztige också. Han kände inte riktigt för att vara med på bild men jag muta han lite med godis och pussar så gick det utmärkt..! nån bild kommer här i slutet ↓
men men.. Vad mer ska man skriva hehe.. Som ni märker så bloggar jag inte varje dag, och jag skriver typ 1-2 inlägg dom dagarna jag bloggar . och det är för att jag vill lixom inte skriva 2128502 inlägg nu direkt , för det är då jag tröttnar! så jag börjar så här så kommer det bli mer sen!
 
ser helt uppstoppad ut ju haha ↑
 
 
Publicerat den 2014-04-08 - klockan 22:09:36




» Ida

Söta!

2014-04-08 » 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback