slide show

Tävlingen...

Resulterade i en tredje plats!! :)
Strumpan skötte sig så bra!! Vi snuddade till lite på några bommar men inget hände, och det var bara slarv slarv av mig :)
Men just nu sitter jag på bussen. Veckans stalldagar kommer bli: tisdag, torsdag, lördag och söndag! Inga tävlingar denna helg heller..
Det kommer inte heller hända något speciellt varken i stallet eller i skolan.
Men mina planer är väll att boka in lite friends efter skolan på måndag, onsdag och fredag :)

Jag har varit sjukt trött dom senaste dagarna.. Och speciellt efter igår.. Verkligen inte van med att gå upp kl 5 och sen tävla. Jag kunde knappt stå på benen när jag var hemma sen..

Publicerat den 2013-09-08 - klockan 15:51:38




GRATTIIIIIIIS :D

2013-09-09 » 19:30:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback