slide show

taggad.. Hmm..

ja.. Inför dressyr tävlingen! Men jag får inte alls den där känslan att.. Hmm.. Vi kanske vinner! den där känslan som kanske inte stämmer men är väldigt bra att ha.. Det beror väldigt mycket på vädret.. Jag blir nog gladare om det inte regnar i morgon också...  Jag får hoppas hoppas hoppas att Irrbloss är på humör! Och att domaren är lite snäll.. Hehe..;)
 
Det jag satsar på är väll att komma runt 60% med han. Inte under 50%..
I dressyren satsar inte jag riktigt på att vinna.. det är så många som är med i L:C och L:B som är väldigt bra..
 
Men det jag ska tänka på iallafall är!:
 
Sitsen.. Mycket viktigt. Verkligen räta på ryggen, bak med axlarna, Ner med hälarna, Bak med armarna (Ha armbågarna intill kroppen) , Upp med tummen. upp med händerna
Programmet!! Jag får inte glömma programmet.. Inte glömma vart det är ökad trav, eller vart det är skritt osv..
 
Vara lugn.. mm.. Annars  blir inte Irrbloss glad.
 
Så i morgon gäller det!
Dock blir det kanske inte lika mycket blogg inlägg då. Men då vet ni varför ialla fall!
 
 
 
Det är mycket "Utställnings" bilder på irrbloss. För i morgon kommer dom första dressyr bilderna på han och mig! Så ni vet.. Vill bara ha en bild på han med!
 
 
 
Publicerat den 2013-09-28 - klockan 10:21:00




Du och Irrbloss är också jäkligt bra!

Svar: hm.. När han inte busar :)
Anna Norin

2013-09-28 » 10:49:32

Så söt ponny!

2013-09-28 » 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback