slide show

inte bästa dagen idag asså..

Som rubriken säger.. Dålig dag!
Idag hade vi ridlektion. Det var första gången som ridläraren Sofia har kommit ut till oss istället för att rida hos henne.
Och just nu har ju Irrbloss sitt lilla humör.. Och han var riktigt jobbig idag. Jag vet att allt bara blir värre när jag blir sur på han.. Men .. Vad ska jag göra.. Egentligen hadde jag lust och hoppa av och bara gå med han. Det kändes hopplöst!
Tur iallafall att Sofia var där och kunde hjälpa mig! Jag hade inte klarat det själv.. Känner mig lite krossad inför tävlingen. Men sen i slutet så arbetade jag honom lite i trav och han gick super då! (Y) Riktigt Duktigt faktiskt.
Galoppen är nog den svåraste delen.. Då jag sitter som en padda och han busar.. Ingen bra kombination..
 
Men jag tar ändå den här tävlingen som en lite mer tränings tävling.
Jag har redan förstått att jag inte direkt kommer vinna. men.. Jag vill iallafall komma över 60%.. Eller iallafall nära det.
 
 
En bra sak har hänt iallafall..... Vår katt Stella har fått flytta hem. ! Hon har varit borta ett tag från Färsna gården.. Och så nu är hon hittad och då får hon flytta hem :) 

Hörs sen!
 
 
Publicerat den 2013-09-26 - klockan 21:19:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback