slide show

hejj

förlåt för ur usel uppdatering.. men och jag ska skylla på något så är det faktiskt den otroligt jobbiga huvudvärken jag har fått när jag kommit hem. Tanken av att sätta på datorn har inte funnits.
 
Men lite info om vad som har hänt..
I Helgen har jag tävlat en del! på lördagen var jag i Färsingsö och tävlat hoppning.. och det slutade med seger i L:C! första gången faktiskt som det hände.
Strumpan var sjukt pigg och sprang som bara den!
 
Sen på Söndagen var det dags för trav på solvalla!
Jag körde Norrvedas Kanon som jag har nämnt här förut. (Ett gotlands russ som är A-ponny)
Och tog en 3:dje placering för första gången! Jag har sänkt hans rekord och sånt innan. men det har aldirg räckt till en placering...
Men! så hände det! Jag vart jätte glad fast att jag hade kunnat köra sååå mycker fortare.
 
Sen så igår var jag inte i stallet. Utan jag hälsade på min kissemiss som är hittad.. Efter att ha varit borta i 2 månader ...
Så lite Goss i goss med henne ..
 
Jag lovar att detta inte ska upprepas.. nu blir det fulla muggar med nya inlägg..
För jag är apa dålig på att skriva tidsinställda???? Kommer jag på en idé så skriver jag den lixom direkt!
 
Men nu ska jag hjälpa till med maten.. Taco.. mm.... Mums
ses sen!
 
Bilderna är tagna av Jonna Norin www.Schnailgull.blogg.se
EJ tillåtna att kopiera.
 
Publicerat den 2013-09-24 - klockan 20:35:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback