slide show

Dagens Ridpass på..

..
 
Irrbloss gick okej ;P
Det regnar ju som bara den.. så ingen av oss var på topp humör direkt..
Men han har börjat skygga en hel del för saker som han aldrig reagerat på förut! T.ex. Får, Stenar, Människor, och Bilar som står stilla?? Lite beror nog på vädret!
Men idag var det helt okej. Han reagerade ju å så. Men han gick framåt när jag bad han göra det osv.
Men Lite nervös blir man när det snart är dressyr tävling och allt.. hehe..
 
Regn är inte heller min grej.. Jag blir sur, trött och slarvig bara. Tur att det är torrt i stallet!
 
Mer uppdateringar kommer. Har varit ute hela dan i skogen och Orgientera.. Jag gillar inte det!
Speciellt när det regnar. och man INTE är så bra på att läsa kartor..
Men det jag skulle säga med det här är att jag helst nu bara vill gosa mer mig i täcket och somna, och inte blogga så mycket..
 
CYA :D
 
 
 
 
Publicerat den 2013-09-25 - klockan 20:26:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback