slide show

+ & - med hösten!

+ Alla äckliga insekter försvinner...   usch för alla insekter! speciellt alla flugor, myggor och getingar/bin.. -  Det Blir kallare   brr... Jag gillar verkligen inte kyla.. och då behöva så mycket tjocka kläder.. + Mer hopptävlingar :Dyey! Dom som läst min blogg sen tidigare kanske förstår hur mycket jag tycker om hoppning! helt klart bästa grenen! - det är närmare vintern än sommaren..visst.. det är mysigt med snö? och kunna åka släde och så. men så himla kallt!  + Alla löv faller ner! mm... så mysigt! det ändrar färg på bladen som sedan faller av..   - Det blir mörkt tidigt på kvällen..usch.... Jag gillar verkligen inte heller mörker..     
Publicerat den 2013-09-16 - klockan 17:30:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback