slide show

veckoplanering!

Tjoho!
Jag är väldigt trött från i helgen.. Men jag har sovit väldigt gott iallafall.
Här kommer Veckoplaneringen.
 
Jag vet inte riktigt hur hästarna ska gå i veckan.. men nu får ni se När dom ska gå osv.
 
Måndag: Idag blir det inge stall som vanligt. Jag ska kanske vara me någon kompis eller bara ta det lungt hemma.
 
 
Tisdag: Stall! Strumpan och Candlelight ska tränas. Vet inte riktigt hur xd men tränas ska dom göra iallafall.
 
 
Onsdag: Jag vet inte om jag ska till stallet eller inte. Men jag tror jag ska dit! Och då ska jag antagligen träna Strumpan och Candlelight.
 
 
Torsdag: Ridlektion! Jag har för mig att jag ska ha Strumpan.. Båda två ska iallafall tränas.
 
 
fredag:  Tror jag är hemma på fredag. Kanske är med en kompis eller gör skolarbeten om vi fått något att göra.
 
 
Lördag: Stall! Candlelight och Strumpan ska tränas. Vet inte om vi kanske skulle iväg någonstans och träna dom.. Om det var den här helgen eller inte. Vet inte ens om jag ska träna nån av dom xd Men att vara hästskötare är lika kul de. Annars så är det en del i stallet och på gården som kommer göras under helgen.
 
 
Söndag: Tillbaka till stallet! :) Dom två ska tränas igen. och så ska det fixas en del.
 
Om jag kommer ihåg kommer jag nog ändra lite i inlägget. när jag vet helt säkert om dagarna.
Jag vet också att ja är värdelös på sånna här inlägg. men men.. Nu vet ni lite i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat den 2013-10-14 - klockan 08:00:00




» Ella

Varför ska inte Irrpirr tränas? Vart är han? :/

Svar: Irrepirr har tagit semester :)
Anna Norin

2013-10-14 » 16:35:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback