slide show

Veckoplanering!!

 
 
Måndag: Jag följer med Moa till hennes stall. och ser på när hon rider. Kanske tar nå kort. Längtar!
 
Tisdag: Åka till stallet. Rida Candlelight och Strumpan.
 
Onsdag: Stallet :) Förmodligen rida Candlelight och Strumpan som vanligt.
 
Torsdag: Rida rida rida :)
 
Fredag: Stanna hemma... Kanske mysa med en kompis hela kvällen som jag nydligen har gjort med Melina. Eller bara sitta helt forever alone...  
 
Lördag: Stall! :D Vet inte om någon annan ryttare komme ut. Men annars rida Strumpan och Candlelight och även kanske rida preztige! :)))
 
Söndag: Stall igen! Förmodligen samma som på lördagen. :) Rida lite, mocka lite, och lite annat fix.
 
 
Jag vet att mina veckoplaneringar bokstavligen suger bajs men jaja.. :)
 
 
 
Publicerat den 2013-10-21 - klockan 08:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback