slide show

Usch vad mörkt!

Usch igen .. Något som jag hatar så är det mörker!
 
 
Idag i stallet var det väldigt lugnt. Det var väldigt varmt för att ha varit minus grader igår! Jag började stalldagen med att motionera pärlan. Hon skötte sig jätte bra och jag tror hon tyckte det var rätt skönt att få röra på sig idag. Sen fixade jag i stallet och tog in Candlelight och Witezz. Jag red som vanligt Candlelight såklart! och med tanke på mörkret så jobbade jag inte henne i nån direkt form. Hade mera koll på tempot och så övade vi på övergångar tillsammans med Jonna och witezz. Candlelight skötte sig jätte bra. Smått rädd för mycket men det skulle jag också ha varit om det inte hade varit för att vi var 2 ryttare.. Efter ridturen plockade vi in dom andra hästarna och sprang till bussen dom vanligt! (Vi brukar ha lite kort om tid när vi kommer tillbaks. Hehe) 
 
Men jag måste skärpa mig när det gäller uppdatera.. Jag har varit hemskt dålig och jag ursäktar för de..  Men just nu sitter jag på bussen hem från stallet och lyssnar på Jonna när hon sjunger en smurf låt.. Låter ljuvligt.. Ska antagligen sätta på justins yttligare nya låt "wait for a minute" nu ❤ Så bra !
 
Hejdååå
 
Bevis på att det börjar bli mörkt ute!
Busschauffören börjar dela ut reflexer nu.. Hmm..


Publicerat den 2013-10-23 - klockan 19:36:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback