slide show

Today.. I'm gonna do.. Nothing.. I think.

Hejhej.. Igentligen skulle det vara stall idag men Jonna känner sig inte så bra. så det får bli stall i morgon istället.
Det regnar ute så jag kommer nog ha tid med att blogga mer. ska FÖRSÖKA iallafall göra nått tids inställt.
Just nu så slutar vi vår lektion.. Min buss går ju inte ens så..
 
I helgen är det tävling! jag ska hoppa L:C och L:B med Strumpan!
Det kommer bli våran debut på L:B 80 cm! Men träningen går super så det borde inte vara nå problem alls!
Det är skänt också att man har fått in rutinerna på tävlings banan..
Det ända är bara atta jag brukar inte ha koll på när jag ska gå banan! hehe...
Men jag vet vad jag ska göra på framridningen, och framhoppningen. och dessutom på banan vet jag vad jag ska göra. (T.ex. när den andra hästen före hoppar, veta vilka hinder rsom är bäst att kolla på innan, gå igenom banan)
Det ända är att jag tycker Oxrarna kan vara lite .. läskiga.. faktiskt..
Dom är bokstavligen typ 1 meter breda...
 
jaja.. Nu måste jag sätta på mig ytter kläderna! det regnar och blåser.. hm..
 
ses! ♥
 
 
Publicerat den 2013-10-10 - klockan 14:31:00




Härlig bild! Nu har vi avslutat våran veckans blogg vinnare. Kika in och se om det blev just du!

http://asslatjejerna.blogg.se/2013/october/veckans-blogg-vinnare.html#comment

2013-10-10 » 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback