slide show

tjohoo

Idag har jag gjort då mycket om.. Inte ett skvatt.
I skolan hade vi lite "Kunskapskontroller" . Det är ungefär som ett prov fast utan betyg. sjukt tråkiga.. Men men..
 
I morgon är det ju ända sista dagen! Woohooo och sen höstlov! :) Vad som jag vet händer i morgon i skolan är..
Kunskaps kontroll i NO. Om vårat solsystem osv.
Kunskaps kontroll i Franska. (skulle haft den tidigare men jag var sjuk) lite räkna, lite skol ord, vecko dagar osv..
Sen är det nog bara vanliga lektioner..
 
På höstlovet är det myycke inplanerat.. Vet inte ens om allt går att uppfylla på endast en vecka.. hmm.
Det som jag vet kommer hända iallafall är..
Kryssning med farmor <3
Tävling lördag - KM dressyr 
Tävling söndag - trav gävle (endast med som en hästskötare!)
Nu i helgen sova över i stallet. En liten mys kväll med taco osv.
Det kommer ut 2 tjejer från uppsala som skulle vilja ta en tur på pollarna. Då vi ska vara med!
 
Kanske ridlektion? vet inte riktigt
 
Det som kanske går att trycka in i på lovet är..
Åka till Moa's stall. Kanske fota. I don't know..
Vara med mina bästisfestisar..
osv osv. Vet inte när systeryster skulle till täby heller. men dit vill jag följa med också..
 
På 7 dagar tror jag inte riktigt att jag får med allt.. då alla grejer kräver en hel dag ungefär var. Men vi får se! :)
ses sen!
 
 
 
 
 
Publicerat den 2013-10-24 - klockan 22:01:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback