slide show

Sent igår!

Hej hej.. Som rubriken säger så vart det rätt sent igår..
Och mobilen i kompisens väska och utan nycklar... hm.. Då vart det ännu senare..
Jag bokstavligen hatar att lägenhets portarna stängs kl 9?!?!?!
 
iaf.. Jag hade sjukt kul igår med mina vänner! Och jag lärde även känna andras kompisar.
Men idag blir det helt annorlunda..  för idag är det ridlektion! jag tror det var hopplektion idag också...
Även om det är hoppning eller inte så ska jag verkligen tänka på min sits.. ja..
typ räta på ryggen.. (BAK MED AXLARNA!) 
och INTE ta ut ytter handen..
ner med hälarna..
osv..
Jag ska verkligen konsentrera mig ..
 
Men nu är det dags för daens sista lektion i skolan.... svenska.... bub....
 
 
 
Publicerat den 2013-10-03 - klockan 13:30:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback