slide show

Seg som SJUTTON!

Jag skriver om dressyren NU.
 
Jag var riktigt nöjd faktiskt! Lite problem vart det innan, så Irrepirr kunde inte följa med.. Men han var väldigt duktig dagen innan. Jag tror det är bättre att rida han för Cissi. Hon känner han så bra..
Óch rida Strumpan för Sofia!
 
Och strumpan fick då starta både L:C och L:B
Och först i L:C , så fick vi 57% ! Jag vart glad då.
Och i L:B så fick hon 59%!! Och det vart en 3:dje plc. Men dock så var det bara 2 plc :(
Hon kändes jätte fin i båda programen. Men finast i L:B. För i de programet är det inte massa halter, skritt steg osv.. Utan det mer Ökad trav, Ökad galopp. Och de gillar strumpan!!
Dock så i L:B är det mer krav på form.. Så vi fick kämpa på fina vägar, tydliga ökningar, och ställningen. Men hon var riktigt fin faktiskt..
 

~Strumpan, när vi har tränat för Sofia~
 
Publicerat den 2013-10-01 - klockan 08:39:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback