slide show

Rolig dag!

Idag har jag varit i stallet! Jag sov kvar i stallet från Lördag till idag.
 
 
I lördags red jag Preztige. Han är såå mysig. Han ska skrittas nu fram till Januari ungefär. Då vi bland annat kommer öva på att åtminstonde gå FÖRBI vattenpölar, Då dom är väääldiigt läskiga. Bara så ni vet det.
Men han skötte sig jätte bra. Jag längtar tills jag får rida han igen<33 Som borde vara på fredag/Lördag/ eller söndag.. Eller nån gång i veckan!
 
Idag red jag Strumpan. Hon var väldigt pigg som var jobbigt nu när det är så hårt i marken.
Vera var med i stallet idag så mycket han bli gjort.. T.ex. Städa lastbilen! och sadelkammaren osv.
Vera red Candlelight och Jonna red Witezz.  Så kul!
 
 
~Gammal bild på Preztige~
 
 
Publicerat den 2013-10-20 - klockan 17:29:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback