slide show

Ridlektion check!

Idag är jag mycket nöjd!!
Strumpan kändes så himla fin idag.. Hon lyssnade verkligen och var avslappnad.
Eftersom hon går fint i form i trav så provade även galopp.. Lite att träna på där..
Men hon försökte iallafall. Hon har inte riktigt "rätt" hals muskler än. dom sitter på fel ställen!
Men vi tränade även på att gå med rumpan innåt. Och utåt ställd. Och hon var jätte snäll.
Måste även ge lite cred till mig själv. Jag lyssnade, gjorde det, lyckades. *stolt*
 
I morgon ska jag iallafall vara med Melina! Vi brukar typ aldrig vara.. hehe..
Och hon ska sova hos mig ^^ Vi ska ha så kul! hoppas jag..
 
 
Veckans blogg tävlingen är avslutad! Koll längre ner i inläggen, och se vinnarna! :)
Ha det bra så länge!
 
 
 
 
Publicerat den 2013-10-17 - klockan 21:53:25





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback