slide show

Länkbyte med Bestisfestis <3

som rubriken säger så gör jag ett länkbyte med min bästis Izabelle!
 
Izabelle är som en syster för mig. Vi delar på allt. Från kläder och smink till det vi älskar mest... Mat..
Izabelle är en av mina närmaste kompsar som jag berättar mycket för.
Hon började i vår skola för 3 år sen. Och det var då vart direkt kompisar.
Vi har lätt för att kunna bråka.. men det går över så fort som det började!
 
Hennes blogg handlar mycket om hennes vardag,åsikter, och även Hår & Smink
Och hon ska börja Video blogga snart också.. Och de tycker jag ska bli spännande eftersom inte brukar vara den som vill vara med på video :)
 
Nu går också jag och Izabelle  i olika klasser. 7B och 7A.... INTE KUL! men vi har oftast rast samtidigt och då äter vi lunch tillsammans osv.
 
IZABELLE`S BLOGG HITTAR DU HÄR! 
 
Nu måste jag börja fixa mig.. Jag försov mig i morse .. Skulle egentlien ha tagit den tidiga bussen till stallet men då fick det bli lite senare..
 
~Kan man bli snyggare på ett foto? Dessutom när man har Anna Norin som fotograf.. hehe...~
 
 
 
 
Publicerat den 2013-10-06 - klockan 11:56:00




sv. åh taack så mycket, vad glad jag blir ! :D

2013-10-06 » 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback