slide show

Kort inlägg

  Idag har det varit väldigt tråkigt i skolan idag.. 2 av tre kompisar i klassen var sjuka.. Så jag har varit rätt så ensam!
På svenka lektionen hade vi bara gruppsamtal. och på Engelska lektionen kollade vi på film. Detsamma på NO lektionen.. Så jag kan inte klaga på dagen..
 
Det var skönt också att det är ändrat i trivsel reglerna. Att det är tillåtet med tuggummi.
Åå vad jag har längat på att det ska hända. Är det tillåtet i eran skola?
 
Eftermiddags planerna är iallafall att shoppa lite. Mest byxor. Men det kanske händer att jag köper nått annat också. Det är så sjukt jobbigt. Vi har inga bra affärer här! endast H&M, Lindex, Kappahl, åhlens....
Varför inte typ Bikbok, Ginatricot, osv ?? .... Så därför gillar jag faktiskt inte att shoppa i norrtälje. Hade det inte varit för att det är rätt akut med byxor hade jag nog väntat och följt med min syster till täby centrum..
Efter det har jag inget planerat. Det får väll bli att fixa i rummet. Som är i stort behov av lite städning..
Så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så sa vi ge oss av mot affärerna..
 
 
Har ni sett att jag har en bloggtävling pågång? klicka HÄR för att komma till det inlägget.
 
 
 ~Me, In Barcelona~
 
 
     
 
 
 
 
  
 
 
 
Publicerat den 2013-10-14 - klockan 15:36:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback