slide show

Idag gäller de..

Just nu sitter jag hemma.. Och jag.. är rätt nervös.. rätt jobbigt..
 
Men iallafall.. Tävlingen idag är kl 3 så vi sov hemma. känns väldigt ovanligt! vi är vana med att gå upp typ klockan 5 och fixa.. och idag  gick jag upp klockan 8!
 
Det jag måste tänka på till tävlingen är..
Först å främst måste jag verkligen komma ihåg alla grejer. så vi inte glömmer något hemma..
Men inom ridningen så måste jag tänka på att vara nogrann. Man ska ta ett hinder i taget.
Så att jag inte typ.. tänker på nästa hinder innan jag kommer över första.  Som sagt är der debut idag i L:B och det ska bli sååå spännande! det var rätt länge sen jag startade två vanlia klasser. (dom senaste gångerna har det varit tänkt att hoppa med laget)
Jag måste tänka på att vara lugn. Andas! hehe..
Komma ihåg banan är en bra grej att komma ihåg.. Och sitsen över hindret. (och i mellan hindrena såklart)
Och som vi har övat på här innan . är att landa i rätt galopp efter hindrena. vi har rätt svårt för att landa i höger galopp.. Så det blir en grej på framhoppningen speciellt.
 
Men nu måste jag packa.. Bussen går snart och det skulle vara bra om jag hinner dubbel checka att allt är med!
ses!
 
 
 
btw, kanske inte blir så mycket inlägg idag. eftersom att det är tävling!!!!!
 
 
Publicerat den 2013-10-12 - klockan 09:08:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback