slide show

HISS & DISS

 
 
 
 
 
 
Som ni ser här bilderna.. Jag dissar rosa reflexer! Och jag vet att det kanske låter konstigt.. För rosa är ju hur snyggt som helst? Men reflexer är inte till för att vara snygga.
 
Gula reflexer är bättre tycker jag! Jag hade gärna satt på ett rosa Ridtäcke på min häst.
Om jag nu fick göra sånt.. på min lilla grabb.. å tuffa flickan..
I alla fall. jag hade gjort det OM det inte hade varit så att reflexer är till för säkerheten!
 
Innan ni tänker att jag är dum i huvudet. hehe..
Så jag vet att det inte är färgen som "Lyser" när bilen kommer. Utan det är reflex banden på.
Men JAG tycker att gul lyser bättre.
 
 
hejdå :)
 
(Det här var MIN åsikt och ni fårJÄTTE gärna kommentera eran åsikt!) :) Jag blir bara glad då
Publicerat den 2013-10-24 - klockan 10:00:00




Jag har det rosa, jag hissar :P

2013-10-24 » 15:24:22
» Zofia

Jag har rosa ridtäcke och gul och jag tycker det är "same shit" Det är ju som sagt inte färgen som lyser utan det är reflexen...
Den rosa syns oxå ute i mörkret! Gul syns lite bättre ja, men den rosa syns oxå...

2015-09-22 » 13:25:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback