slide show

HIIIIHÅÅÅÅ

 
 
 Idag är jag glad!
 
Jag avslutade Kanons trav säsong med en fin 3:dje plats och nytt rekord! 2,56* !!!
Nytt rekord, även fast han "jogga" hela kurvorna..
Men den PERFEKTA starten! Jäklar vad han drog på! och han gasade om alla förutom en.. Och vi var jätte nära på att ta ledningen.. men så kom vi inte om den. och så kom en snabbis bak ifrån och gick om oss .. typ 2 meter förbi..
 
Men nu så ska kanon gå på tävlings vila. Så inte förens i april blir det trav för mig!
 
Men hoppning är inplanerat!.. Vi tog en stolt seger sist i hoppningen L:C. Så jag har för mig att vi ska prova med L:B (80cm) .
 
 
I morgon ska jag till stallet igen. Vi ska mest fixa allt från idag och rida lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det känns verkligen som att det är söndag idag.. hmm.....
Publicerat den 2013-10-05 - klockan 21:49:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback