slide show

Helloo

Tjenixen! Ett inlägg om lite allt möjligt!
 
Nu siter jag på stockholms bussen påväg hem. Har inte skrivit det än. men jag har varit på kryssning med farmor min! Jag tänkte antingen göra en video med vad jag köpte/fick... Eller skriva ett inlägg om det.. Det får nog bli inlägg. Det räcker med frågestunds videon som jag ska försöka göra.. hehe.. Ångrar mig liite att jag ska göra video.. Då jag är sämst på det! men den kommer!
En ledtråd är väll att jag är SÅÅÅ nöjd med det jag köpt/fått!!
Tillbaka till kryssningen.. Vi började på morgonen med att gå upp kl halv 6... Inte liiiite så där trött.. Men iväg till båten var vi. Och till mariehamn åkte vi Grace *stav*. Den nyaste båten. Och på tillbaka vägen tog vi en lite äldre båt! och nu klockan 20:27 sitter jag på bussen hem och än har en bit kvar..
En ny grej på schemat på höstlovet vart att färga håret! Mörk brun får det bli.. lite "nervös" med tanke på att jag aldrig har gjort något med mitt hår! förutom att klippa det då..
Man får typ dom här tankarna... -Tänk om det blir as fult? -Undra vad alla andra kommer tycka! -nej jag ångrar mig.. -Kommer jag någonsin kunna visa mitt hår??
hehe.. Typ så tänker jag.. Men jag låter min kära syster göra det.. Vet inte hur många gånger hon har gjort det här på andra.. eller något! hoppas det blir bra iallafall..
 
 
jag längtar lite till stallet i morgon. Vi ska inte göra något speciellt men har inte varit ute så mycket idag. vilket jag behöver! Alla små pluttisar.. Och min älskling Preztige <3 Han är så sjukt mysig..
Plus .. En connemara! Ni vet Bolle jag har nämnt förut? Hans mamms har tagit sig till vår gård och står nu med alla russ, och Jonnas arabhäst! Och dom passar jätte bra tillsammans. Alla hästar tycker om den nya!
 
Nu ska jag iallafall fortsätta njuta av musiken, Fejjan, och läsa era underbara bloggar! ♥
 
 
 
 
 
Publicerat den 2013-10-28 - klockan 20:39:05





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback