slide show

Hejhej.

Idag ska jag till stallet! :) Och det ska bli riktigt kul. Just nu sitter jag bara och lökar och.. ja.. jag tycker det kunde gå en buss till stallet NU!
På ett sätt är det bara skönt att bara sitta med datorn.. men med tanke på att jag åt mer ett kg godis typ igår så känner jag att jag måste röra på mig!
 
Igår hade jag verkligen jätte kul! Tack Melina :)
vi var ute först en hel del. och till middag vart det donken och på kvällen vart det skräckfilm med massa godis!!
Och jag hoppas Melina vill vara med mig nån gång till och ha lika roligt.
 
Eftersom att det är helg så kommer vi nog göra något "större" grej idag. Alltså någor mer än att bara rida och mocka. Utan typ.. Sätta upp en hage, släpa ris, putsa, osv :)
Och roliga Vera kommer ut till landet idag också! För hoppningsvis hänga i stallet med oss också..
 
Jag vet att det har varit liiite bloggande..
Men för det första så har jag varit antingen i stallet eller med en kompis. Och jag är helt slut dagarna jag har varit i stallet! Jag tror det har något med mörkret att göra. Man blir inte så pigg då!
 
Ja tror det kommer bli att rida på Strumpan idag. I alla fall om Vera kommer. (Vera brukar ha Candlelight!)
vi får se. Vet inte heller hur mycket bloggande det blir idag heller..
 
Cya ;)
 
Candlelight öron ^^
 
 
 
 
 
Glöm inte bort min frågestund också! Fortsätt skrolla så kommer ni till den! Lämna en fråga :)
Publicerat den 2013-10-19 - klockan 10:10:00




hej, haha anna jag känner mig jätte fet sen igår, haha xd, men ja jag kommer komma till dig någon gång igen :)

2013-10-19 » 12:19:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback