slide show

hejhej! KANON HELG

Jag är sååå lat.. Men igår var det tävling! Ni som känner mig kanske redan vet de från Facebook.
Men! Som sagt debuterade jag i L:B igår. Men först L:C! Då jag vann! ^^ Jag vart så jäkla  glad..
Sen hade jag tanken att.. jag har nog ingen chans i L:B.. ska bara försöka ta mig runt felfritt osv.
 
Men det visade sig att jag hade en del tur.. Och tog en till vinst! 
Vi fick 4 fel i fas 1 så det vart inte ens omhoppning. Men det kunde ta oss till seger ändå!
Strumpan "räddade" oss i många stunder. Till exempel så fick vi för första gången prova på en A och B Kombination.(när det är 1-2 galopp steg i mellan) Och där räddade hon oss verkligen! På första hindret kom vi lite fel så det vart helt fel på B.. Men hon bokstavligen kastar över sig.. Och räddade oss!
 
Så en dubbelseger vart det den här helgen.
Det vi vann i L:C var, Rosett, plakett, Vitt dressyr schabrak. (tror inte det var något mer).
Och i L:B vann vi, Rosett, Plakett, Ett svart skritt täcke(som dock var förstort, så en annan häst får det), en gott&blandat  påse, och lite hästgodis!
 
Jag var så himla glad! min lycka går inte att beskriva med ord.. Att när du hoppat klart så hör du i högtalarna :
Och inne på banan har vi vinnarna!!
Det var en av dom bästa dagarna i mitt liv.. 
 
En bättre häst går inte att hitta. ♥
 
 
 
Och  nu sitter jag som en fetknopp framför datan med godis.. och lyssnar på Justin Biebers nya låt ! Den råkade bara läcka ut tidigare.. hehe..
 
Tänk att det här är sista året för mig och mina ponnysar? Just nu? När de går så bra..
Vet inte riktigt om det ens är några mer hopptävlingar. Hoppas att det är ..
Även fast det här hade varit ett väldigt snyggt slut. såå.. ja.. jag vill bara bli mindre igen så jag kan fortsätta tävla dom! Nej. Jag kommer dö typ.. okej. kanske inte.. men nästan..
Varför fäste jag mig vid små hästar.. :(
 
jaja.. I morgon är det en ny vecka. Nya tag! Det är ingen tävling nästa helg. och ingen speciellt i skolan.. på onsdag ska jag på museum med klassen så det blir möjligen bara lite bloggande på kvälls tippen. Veckoplanerningen kommer förmodligen upp i morgonbitti.
Hörs i morgon!
 
Publicerat den 2013-10-13 - klockan 21:08:00




Grattis till vinsterna!

2013-10-14 » 16:31:25

Det är en pay n jump på Rimbo i november. Liten tävling men enda.. Läs mer på dems hemsida

2013-10-15 » 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback