slide show

Dags för frågesund!

 
Hellohello.. Nu när blogg tävlingen är avlsutad så tänkte jag börja med frågestund!
så... Det kan handla om  min fritid, stallet, skolan, och om mig! :) ni kan även fråga nått om hästarna!
 
Om det blir tillräckligt mycket med frågor så KANSKE svarar jag i en video!
Så fråga på! :DDD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat den 2013-10-18 - klockan 10:08:14




när började du rida och hur länge har du ridit?? :) kram minnis ;)

2013-10-18 » 10:30:40

Hur kommer det sig att ni började rida på Granö?
Hur länge har du ridit?
Hur många tävlingar har DU vunnit ungefär?
Det högsta du hoppat?
De 3 bästa bloggarna du läser
Bästa med Irre och med Strumpan?
Hur skulle du beskriva dig själv?
Favorit parfym?
Idol? (vanlig och inom ridsporten)

2013-10-18 » 14:13:53
» Wilma

Vilka bloggar läser du?
Vad tycker du om min blogg (wilmafur.se)?
Vad tycker du är det bästa med att rida?
Vad tycker du är det sämsta med att rida?
Hur ser en vanlig dag ut för dig?
Hur länge har du bloggat?

Kram! :)

2013-10-18 » 20:47:22

Vilken häst betyder mest för dig och varför?
Vad tycker du om mest - hoppning, dressyr eller monté?
Vad är det bästa och sämsta med Candlelight, Irrbloss och Strumpan's personligheter?

Några this or thats:
Choklad/surt
Godis/glass
Chips/popcorn
Barbacka/sadel
Ramla av/sitta kvar men göra illa sig
Ridhus/ridvolt
Dressyrlektion/hopplektion
Rida själv/rida tillsammans med något
Rida ut/rida på volten
Mocka/göra allt annat i stallet? , hehe

Är witezz gullig? :)

2013-10-19 » 00:31:43
» Tilde

★Vad tycker du om skolan du går på?
★Hur hinner du med att tävla, träna OCH pluggea?
★Hur gammal var du när du satt på en häst för första gången?
★Bästa kompisen?
★Vad tycker du om min blogg?
★Vad skulle du förmodligen hålla på med om du inte hade ridsporten?
★Vad lägger du ner mest pengar på? hästar eller dig själv? Vad isf?

2013-10-23 » 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback