slide show

Dagens stall dag.

 
 
När jag kom till stallet så böt jag om osv.
Det första jag gjorde sen, var att ta in lilla gulle grisen..  Irrbloss..
Vi tog en liten barbacka tur tillsammans.. mm.. Så mysigt! en stor, rund, fluffig mage..
Dock, så var det ett litet ställe som var väldigt farligt idag.. Men har inte varit de alla 5 andra år..
jaja.. Annars var det väldigt roligt!
Efter de ridpasset så var det dags för mockning.
5 boxar att mocka...
5 hinkar att fylla...
4 mathinkar att fylla..
3 balar hö att kasta ner..
1 stall gång att sopa..
Ja! ni kanske fattar.. Efter stallfixet hämtade jag in Candlelight åt mig, och Witezz åt Jonna. Och precis då
kom jonna!
Medans hon böt om hann jag borsta dom.
Så vi sadlade och tränsade våra egna hästar och sen stack ut på en tur. Det var också en rätt lugn tur..
Sen var det bara fixa hästarna igen och gå tll bussen.
Vi hade även fått en present av Bolles ägare. (Bolle var hästen som var hos oss, som vi red in"
En bok om trickträning och frihets dressyr, och två choklad askar! Taacck :)
 
Men nu sitter jag och spelar minecraft ^^ samt kollar "fejjan" och bloggen!
 
 
 
 
Publicerat den 2013-10-01 - klockan 21:32:00




» Wilma

Fin blogg! :) Kram

2013-10-01 » 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback