slide show

36 dagar kvar!!!

 
 
 
Men jag har typ redan bestämt vad som står på min önskelista.. Såklart är aklt typ justin bieber.. Men även lite häst saker men det tar vi i ett annat inlägg sen.. För jag önskar mig bara Justin saker, och häst saker :)
Så vi gör två inlägg.
 
Det jag önskar är mig...
 
Sorry för dålig kvalité.. Ni vet Paint asså...
Jag har parfymen Girlfriend. Men The key är så mycket godare!
Och someday hair misten, och Girlfriend bodylotion verkar bra ;P
 
 
 
DÅÅÅLIIIG BIIILLD
 
Såå snygga mobil skal! Ge mig typ?
 
 
 
 
Jag har varit på hans konsert förut.. Men jag hade bara läktare.. TÄNK DIG!! Att ha Meet & Greet!!!
Få träffa han och ta ett kort! aaaa :3
kostar bara sååå därrr.... 2995kr...
 
 
 
Publicerat den 2013-10-10 - klockan 09:56:00




Ska han ha m&g? :) ska du gå på det?

Svar: Vet inte riktigt ;P Men om han kommer tillbaka så vill jag ha det! han har alltid m&g på sina konserter såå..
Anna Norin

2013-10-10 » 10:54:15
» Ellie

Vad roligt!! Det förstår jag verkligen! :)

2013-10-11 » 07:08:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback