slide show

Veckoplanering!

Måndag: Vara med en liten kååmpis efter skolan tror jag :)
 
Tisdag: Stall! Rida Preztige och även ett litet russ.. :) (vet inte riktigt hur russens träning ser ut nu i veckan)
 
Onsdag: Vara med en kompis! hahah :) eller chilla hemma !
 
Torsdag: Rida lilla Preztige! och träna något russ! 
 
Fredag: kanske till stallet?? i dont know.. Jag har för mig att Ella kommer då!
 
Lördag: Stall!!! Wiihooo! rida pollar och göra sysslor som man inte hinner med på skoldagarna! och kanske även hitta på något skoj med granögänget! haha
 
Söndag: återingen stallet! :) och som på Lördagen, göra lite mer sysslor!
 
 
Mina veckoplaneringar är väll inte den bästa som vanligt ;P men det är för att jag inte direkt brukar veta allt på måndagen!!
 
 
 
 
Publicerat den 2013-11-11 - klockan 08:00:00




» Ella

Jajemän, jag kommer ;) kanske åker upp till er nästa helg också!

Svar: yeeeeey :D
Anna Norin

2013-11-11 » 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback