slide show

Vad skulle jag har gjort om jag inte höll på med hästar?

Det är en bra fråga.. Jag har ju funderat på många olika sporter.. Men hästar är ju min grej!
Det finns ju inte så mycket andra sporter med djur.. och djur älskar ju jag!
Men om jag typ mååååste välja så skulle det nog vara friidrott då jag älskar att röra på mig massor! eller så hade det varit gymnastik,eller yoga eller nått liknade.. En dröm för mig är ju att bli vig. men haha.. jag kan ju drömma.. Inte riktigt min grej då jag är alldeles för lat.. och en fördel är att vara varm när man "stretchar" eller hur det stavas!!
 
Men jag skulle aldrig kunna lämna hästvärlden.. Sånna fall skulle det ha hänt något RIKTIGT STORT..
Jag brinner för hästar och kommer ha den glöden väldigt länge tror jag.. 
Jag må bli trött ibland. och känner jag jag bara vill sova när jag ska till stallet. men det är ju bussresan som är jobbig.. När jag väl är i stallet så känns det sjukt skönt.. Jag kan bara tänka ibland.. det här är vad jag vill göra!
Jag vill vara i ett stall med mysiga hästar och snälla människor! japp! 
 
Men nu är det väll dags för mig att säga hejdå för idag! :)
 
 
 
Publicerat den 2013-11-17 - klockan 10:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback