slide show

tjoohoo

hehe.. vart visst inget bloggande i går... utan jag satte mig och tittade på serier..
 
Idag tar jag en tripp till stallet igen!
Igår kändes inte som den bästa dagen. kände inga framgångar utan .. jag vet inte.. inga motgångar heller..
Men kan gick och bromsa lite. så jag ska hälsa jonna att vi får trava på lite när vi travar så han får sin framåtbjudning .. Den är sjukt viktigt och nu dom senaste gångerna har vi travat rätt långsamt vilket har lett till att han går och bromsar. 
Men hans stall beteende går bara uppåt! han börjar lyssna på NEJ och OK! 
Med tanke på att godis inte är hans grej Han tigger hon bara den då.. haha..

Så hans beröm brukar vara , borsta i ansiktet, gosa osv.. ni fattar :)
så ja ska försöka hålla han aktiv hela ridturen. 
 
hehe.. ja har insett också att han inte kan gå själv över gula rör hahah.. vi skulle göra det igår.. och han vägrar och dom andra bara brummar på och går iväg.. 
så jag bah:
-öhm.. skulle nån kunna komma tillbaka och visa min häst att det inte är farligt?
haha .. Men nu är det dags för lektion! svenska.. hm... hare bra!
En samma bild igen.. hehe
 
Publicerat den 2013-11-14 - klockan 13:05:27




» evie

hehe det är inte lätt när det är svårt.. är det en unghäst eller? Har lite samma problem med öhm alla hästar jag rider för tillfället (rider bara unghästar just nu haha)

Svar: japp.. en liten unghäst! Men det är kul att rida unghästar!
Anna Norin

2013-11-14 » 23:55:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback