slide show

Stall idag!

hejhej! just nu har jag musik lektion men jag är klar med allt så jag väntar bara på att få sluta.. 
 
Idag i stallet så kommer jag komma tidigare en jonna. så jag kommer rida ut på Candlelight innan och fixa stallet. Sedan när jonna kommer så rider jag ut på Preztige med Jonna och Witezz. 
Det blir en tur som vanligt. Skritt och trav runt "travrundan" eller "byn". och så hoppas jag på att Preztige är lika duktig idag som han har varit dom senaste dagarna. 
Tänkte öva lite extra på övergångarna. Att han saktar av exakt när jag säger till!
 
Så vi hörs sen! ska äta luunch nu.. fisksoppa.. mm..
 
Ignorera mitt ansikte! ahah 
Publicerat den 2013-11-19 - klockan 10:46:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback