slide show

Stall helg!

Jag har varit ungefär hela helgen i stallet med Ella och alla! Och jag har haft det toppen!
vi fotade en hel del. (bild inlägg kommer i morgon) 
Igår var det även tävling! resulterade med en andra placering! Och där slutade årets tävlings säsong!
Men förutom de så har vi ju också ridit! Idag så red jag först Shazam! Det är Preztige bror! Har velat rida han sen jag var liten.. ahha.. Men han var jätte mysig och skulle inte tacka nej till att hoppa upp på han igen!..
Samtidigt så kände Olivia lite på Preztige. Och efter ungefär halva ridturen så böt vi häst så jag hoppade upp på min älskade Preztige! Han var jätte duktig! skötte sig bra som vanligt! :)
Vi har även borstat av lite tävlings benlindor osv nu när nästan all tävlings utrustning ska tvättas/putsas.
Annars har det varit väldigt lugnt under helgen! Jätte kul att få vara med Ella så mycket! Och längtar redan tills jullovet då Ella förmodligen kommer ut igen! ♥
 
 
Ber om ursäkt för kass uppdatering! Ni kikar in .. men jag sköter inte min del.. hm.... Men jag har ju haft fullt upp med mina fyrbenta djur! 
 
Tänkte nu ge er en liten förtitt på vad som väntar i morgon!
 
 
 
 
 
Publicerat den 2013-11-24 - klockan 22:05:47





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback