slide show

sorry för uuuseeeell dag

allt har varit knas idag.. förutom ridningen <3
Jag red Preztige idag! 
Han gick sjukt bra! vi körde en ökad trav.. super! tänkte mycket på att han ska gå framåt i skritten och jag var stabil, gav ordentligt med stöd osv osv :) det ända som förstörde min stalldag var väll att jag fick stå och ropa och leta efter Preztige i typ en halv timme ._. suck.. men det var ok ändå... Och för att han var så duktig så fick han även morötter idag också..! och! Han tiggde inte en ända gång! han kolla såklart på moroten i handen och så. men sist jag av han nå gott så var han riktigt jobbig!
och idag när han "försökte" vara lite tiggig så sa jag bara nej så slutade han! han var så duktig! så vi delade lite på morötter :3
 
I morgon står det på schemat först skola.........
Men efter de så åker jag och min kompis Izabelle (www.Lastname.blogg.se) till stallet! Inte för att rida.. utan för att vara världens bästa hundvakter! :D hihih.. Så ja! det lär bli mer inlägg i morgon än idag iallafall! :D
 
 
puss hej!
 
mmm.. En bajsplutt. :* luktar gott
Publicerat den 2013-11-26 - klockan 22:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback