slide show

Preztige! Preztige! Preztige! Preztige! Preztige!

 var jätte duktig idag! Han var lite jobbig i stallet.. men men. det var första gången han red utan sin storebror och endast var med sin syster.. Men under ridturen har han lugn.. Han lyssnade och.. ja.. så gullig..
Våra framsteg denna ridtur var : Vi har hoppat en gång ! haha.. Det var väl inte riktigt meningen.. men vi tog ett litet skutt över ett mini dike i föredetta hagen!
Och så fick han för första gången ha på sig ben reflexer! jag hade bara på frambenen då jag inte visste hur han skulle reagera. och såklart. han reagerar inte alls! Jag vet inte om nån annan har haft på nått sånt på han förut.. men jag tror inte det!
Det var väldigt chill i stallet.. efter all ridning så fick vi skjuss hem också! så slappt..
I morgon har jag utvecklings samtal.. men det var det ända som är inplanerat efter skolan..
Men vi får väll höras i morgon!! :)
 
 
 
Finns det någon sötare mule? haha
 
Publicerat den 2013-11-05 - klockan 20:47:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback