slide show

Preztige! Preztige! Preztige !Preztige!Preztige! Fiiin häst!

idag var en bra dag! Söta Preztige var jätte duktig! Hans stall beteende var på topp och ridturen lika så!
Som jag sa innan så tänkte jag extra mycket på övergångar osv. Hanlyssnade som allra bäst! 
 
En riktigt bra dag alltså!
 

Jag red även Candlelight! en kort runda, med både skitt,trav och en galopp i.. Sjukt mörkt ute så formen var ju inte direkt det jag tänkte mest på.. Men vad jag såg så gick det bra iallafall!
Jonna kom ju senare så stallet och de fick jag fixa själv också! :/ attans också! haha
 
Men i morgon planerar jag att vara med Hanniiiss! ;) så bloggandet kommer nog inte ligga på topp.. men fortsätt kika in! kan hända något ! hihi
Publicerat den 2013-11-19 - klockan 21:30:35





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback