slide show

Perfa dag

Preztige skötte sig utmärkt idag! vi red rundan som kallas benkrossarvägen och ja.. Ni kanske förstår på namnet vad jag snackar om.. Dom döpte vägen till de, för det är rätt tätt med träd, och nu är det rätt mycket ris/sly där som gjorde det extra jobbigt för lilla Preztige. Och inte nog med det så red vi vilse.. haha.. så vi gick rätt länge där inne i skogen.. Men Preztige var duktig. och vi fick väldigt mycket nytta av min skänkel. och han lyssnade, och gjorde som jag sa.. Jag tror Preztige har rätt lätt för att lära sig! (och då menar jag även, "ser jag söt ut får jag godis) 
han är så söt. Jag har ju lärt mig nu att... No candy for him.. haha.. han blir väldigt tiggig då.. så om jag verkligen vill ge han en godis så tar jag fram en hink, eller lägger den på marken.. Så han inte går och rotar i mina fickor och händer..
 
Men tillbaka till dagens ritt, Jag tror han börjar få till det här med styrnigen lite bättre nu. Han har ju såklart kunnat det. men det är väldigt mycket bara böjja på huvudet och SEN svänga.. hm.. Men nu har han äntligen börjat förstå min skänkel lite bättre och förstår vad jag menar! ;)
 
Men japp.. Nu ska jag skriva ett litet tidsinställt till i morgon och digga musik forever alone!
 
Hare så bäst så hörs vi i morgon!
 
Bilder från idag




 


Publicerat den 2013-11-10 - klockan 19:45:02




» evie

Benkrossarvägen - lockande namn, haha. Låter ju bra att det börjar ta sig med skänklarna nu :) bara att nöta (fast inte nöta, nöta ... men du förstår vad jag menar :) )

Svar: haha, jag förstår :)
Anna Norin

2013-11-10 » 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback