slide show

Onödig dag

ja.. som rubriken säger.. så det här vart endast en Anna-skåp-äter-och-snurrar-runt-som-en-höna..
Ungefär så! Så istället för att rensa skåpen helt så kände jag för att blogga.. Inte så mycket att säga dårå.. men mm..
I skolan var det dårå mysdag. hm.. Filmerna var bra.. men hade hellre varit hemma och kollat på film själv! 
Jag hade ont i både rumpan och rygger efter 2 timmars sittande, och sen lunch.. yttligare mer sittande. och sen två timmar sittande igen! inte min grej.. Efter skolan följde min bästii Rebecka med hem till mig.. Hon stannde inte så länge.. Men vi gjorde inte mycket heller.. det vart mest bara för att vara med varabdra.. (vi är ALDRIG med varandra typ) När Rebecka gick hem så fick det bli att kolla på (RE)volt och sen facebookfacebookfacebook.. Att folk aldrig uppdaterar när man själv är som mest uppdaterad! buh!
 
Men påtal om (RE)volt.. En liten blogg fråga till alla revolt gluttare.. Vad TROR ni om... Varför hoppar inte Eddies häst det gula hindret men alla andra? 
Kommentera gärna istället för att bara scrolla förbi! :D
 
 
 

Publicerat den 2013-11-18 - klockan 21:35:00




» Wilma

Sv: Åh tack! :)

2013-11-18 » 22:14:41

Jag tror att olyckan som Mon ami har varit med om har med ett liknande hinder att göra och att hon helt enkelt kopplar ihop de med olyckan! Hehe

2013-11-18 » 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback