slide show

Lite onödigt

men just nu har jag elevråds grejs.. vi i elevrådet hjälper till när det händer olika saker.. och ja.. Idag är det öppet hus i skolan! Jag hade åtminstonde tänkt mig att nån familj skulle komma.. Inte en endaste familj här! helt öde..
Men men.. Jag slipper både B-språk(franska) och matte! såå skönt. men lite onödigt att bara sitta här till halv tre.. 1 1/2 timme..
 
Idag i stallet kommer det bli lagom lugnt.. hm..
Jag kommer två timmar innan Jonna och då brukar jag vanligt vis mocka osv, och rida en häst själv.. Men..
Nu när jag endast ska rida Preztige denna vecka och idag har snälla Anna-karin mockat. så jag kommer hinna ägna lite tid åt att leta efter min mobil! hehe... Eller ja, leta efter min jacka som mobilen ligger i..
 
Men kanske jag hinner fortsätta med ännu mer tidsinställda inlägg! yohhooo! Jag vill typ skriva massa tidsinställda hela tiden xd..
Men men.. Ska väll börja med det nu, och sen förbereda för mitt utvecklings samtal........ blä.. men det måste väll göras antar jag..
Publicerat den 2013-11-05 - klockan 13:10:47





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback