slide show

Hur ska en rubrik vara egentligen? ahaha

idag ska jag till stallet! 
 
jag vart illa tvungen att ägna min morgon åt att gnugga mitt ansikte med massa rengörings grejer. då min brors kompisar ritade i mitt ansikte när jag sov.. hm.. 
Men Ella är ute i helgen så det ska bli jätte kul! Jag tror jag kör en liten sleep over i stallet.. hehe.. Så packa packa packa står på min lista nu.. och vara social mot stackars Erica som bara sitter här.. Men ja.. Det blir inte så mycket bloggande under helgen ... ska försöka göra nått tidsinställt till ikväll och i morgon.. :) men jag hoppas att vi hörs ikväll då!
Jag tror jag ska rida Preztige och en av russen idag! så ni vet! :) så får ni veta exakt hur helgen varit sen!
Då jag är skyldig er de.. med min dåliga uppdatering..
 
 
 
Random bild
 
 
Publicerat den 2013-11-16 - klockan 11:16:57





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback